lauantai 21. heinäkuuta 2012

tuntuja tulevasta


aivan kuin eivät päivät olisi täysiä. mutta minun ajatukseni tulevissa viikoissa. unelmissa, jotka  odottavat toteuttajaa. konkreettisissa tekemisissä, jotka odottavat minua. että ehtisin hetkeksi keskittyä. sillä niin ovat päiväni enimmäkseen pienen poikani ympärillä. käsivarteni konkreettisestikin. sillä minä kannan ja hoivaan. ja kun väsyn. on mieheni vuoro. minusta tuntuu, ettei vauva-aikana ole kaksi edellistä näin paljon itkeneet yhteensäkään.


minä suunnittelen uusia malleja. uusia tapoja tehdä asioita. uusia väriyhdistelmiä. ja öisin, jos en saa nukuttua (väsymystä olisi, mutta kun vauva nukkuu, ajatukseni ovat ylikierroksilla). niin, jos en saa yöllä nukuttua, kirjoitan ja piirrän aiheita. jotka haluaisivat päästä toteutumaan. tänään päällystin muistikirjani. kangasta ja liimaa. se kädessä on hauska istahtaa. haaveilla syksyisistä illoista.


ja uusi kahvipussikassini. froteesydän ja kaikki. olen niin onnellinen. mahtava vuoraus ja taskutkin sisällä. ehkä minä tänne pakkaan aina sen keskeneräisen virkkuun. on helppo ottaa mukaansa. kun syksyisinä iltoina lähden virkkuukahvilaan. sillä sellainenkin aloittanee syksyllä. mukava, että unelmani saavat kohdata innokkaita toteuttajia. joko teidän paikkakunnallanne jokin kahvila avaa ovensa virkkaajille/ kutojille. kannattaa vähän puhaltaa tuulta rattaisiin. hyötyä ja huvia. kaikille.

Ei kommentteja: